🧾 آموزش ثبت سفارش

کاربر گرامی شما در این قسمت میتوانید نحوه کار با سایت و ثبت شفارش را مشاهده کنید.

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید،

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

۹. در این مرحله اگر کد تخفیف دارید ثبت کنید 

۱۰. در اینجا درگاه را انتخاب کرده تا فعال شود

۱۱. و در آخر به صفحه پرداخت مراجعه بفرمائید

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود.

توجه داشته باشید که برای پیگیری سفارش از پنل، اول باید ثبت نام کرده باشید تا اطلاعات کاربری شما و کالای خریداری شده به طور دقیق نمایش داده شود.  در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

سئوالات متداول:

1- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، جهت ثبت سفارش لزومی ندارد که در سایت ثبت‌نام کرده باشید، ولی برای رزرو سفارش و پیگیری سفارش از طریق پنل کاربری خودتان در سایت ، حتماً باید در سایت ثبت نام کنید.

2- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه محصول و در قسمت “ راهنمای انتخاب سایز ” می‌توانید از سایزهای مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.( در این قسمت به طور کامل در مورد جزئیات سایز توضیح داده شده است) حتماً کامل مطالعه بفرمایید.

3- آیا امکان انصراف از خرید بعد از ثبت سفارش وجود دارد؟

در صورت انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا، باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. فقط در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید.

4- آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن، با پشتیبانی تماس بگیرم؟

پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف پشتیبانی برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید اما در عین‌حال می‌توانید در صورت نیاز، با پشتیبانی مجموعه ما نیز تماس بگیرید.

5- آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل داده شود؟

بله، شما می توانید پس از انتخاب محصول و افزودن آن به سبد خرید، در مرحله ی « آدرس » با انتخاب گزینه ی «محصول به آدرسی غیر از محل ارسال صورتحساب ارسال شود»، وارد مرحله ی «اطلاعات ارسال» شده و درخواست دهید محصول خریداری شده به هر آدرسی که مایلید ارسال شود. این قابلیت برای واسطه های فروش نیز می تواند بسیار مفید واقع شود و واسطه ها می توانند محصول را با شرایط دلخواه خود به مشتریان مورد نظرشان فروخته و از طریق سایت درخواست ارسال محصول به آدرس ایشان را بدهند .

6- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعت‏ های غیرکاری(از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

7- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در صورت نداشتن رمز پویا، با تماس با پشتیبانی، می توانید سفارش خود را ثبت کنید. مجموعه صنعتگران با فراهم کردن فرایند خرید اینترنتی و تلفنی، ضمن دسترسی دقیق و کامل به اطلاعات محصولات و خدمات، می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با مشاوره دوستان و اعضای خانواده، خریدی آرام و مطمئن را برای شما فراهم کند.

پرداخت :

1- آیا خرید از سایت سفیر صنعتگران امن است؟

برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن است، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است.

2 - در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت داده نشد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

ارسال سفارش :

1- سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

تمامی سفارشات با پست پیشتاز ارسال می شود.

2- شرایط تحویل کالا در سایت سفیر صنعتگران چگونه است؟

زمان تحویل سفارشات به تهران عموماً 3روز کاری و در شهرستان ها بسته به شرایط اداره پست منطقه، نحوه ی ارسال پستی و مسافت، بین 3 تا 7 روز کاری است.

🔹همکاران گرامی که در شهرک صنعتی عباس آباد        میتوانید سفارش های خود را درب کارخانه خود از نگهبانی تحویل بگیرید .ارسال و تحویل سفارش ها در روزهای      یک شنبه سه شنبه و پنج شنبه به صورت کاملا رایگان انجام میشود

3- آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.